Translate

woensdag 10 juli 2013

Week doormidden

De week weer doormidden. Wat een mooie ogen heeft deze mevrouw van Chanel.
En haar nagels zo mooi donker groen. Super! Mooie kleur haar eigenlijk ook, deze kleur wil ik weleens.
 
Ik had gister sinds lange tijd een migraine aanval. Echt die erge met tunnel visie en schitteringen..heel naar. Met rust is het geminderd.
Het was een zware dag daardoor..hhaha
 
Ik heb gister een uitnodiging gekregen voor een schrijfsessie. Ik heb eens meegedaan met de Volkskrant en er waren zoveel gegadigden dat ik er niet bij  kon zijn. voor deze groep zouden ze iets organiseren de uitgever. En in oktober is het dan zover. moet nog even kijken welke ik mee wil doen. Maar schrijfsessies lijken me wel wat.
 
 
Ik ga vanavond eens lekker een aardappelsalade maken of een pastasalade, het zal beide dezelfde ingredienten van groenten hebben..dus opzich maakt het niet zo uit.
Lekker met een broodje en tapenade.
En vanavond ga ik een massageworkshop doen, Leuk weer even wat nieuws voor het komende najaar.
 
 
 
 
Liefs van MaaNtje
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je reactie!